skrik ut i natten att du ångrar dig.

Idag har jag jobbat i stallet, 8-14 och det var långtråkigt och fanns typ ingenting att göra! Hittade på alla möjliga sorters saker och det slutade med sopning av asfalten utanför... Jobbar imorn också så det blir typ huvuduppgiften då vi bara ska mocka 6 boxar, torva och ge mat till de 6 hästarna... Höpåsarna är typ klara, bara att göra om dom och tjipptjopp så vare klárt! Lite koll på att städa toaletterna och hålla lite snyggt då det är tävling imorn igen!
Ganska skönt att avsluta terminsjobbet ganska så slappt :) Fick veta i torsdags kväll att jag skulle jobba idag, så det blev en positiv överraskning då jag tjänade runt 500 mer än vad jag hade räknat med denna helgen :) Och jag har inget plugg eller så till något prov, så det är helchill! Förutom att jag måste göra denna TUF:en.. Men grejen är att jag INTE vet alls vad allting med denna elektronik betyder.. Jag läser ju inte Fysik längre och jag kommer inte ihåg något så jag vet inte hur man ska göra... Problem kan man säga! Men men, jag ska försöka lite iaf, annars får jag väl fråga någon eller lämna in det såhär! ;) Haha
Imorn blir det som sagt jobb igen samma tid där, 8-14 och efter det ska jag kanske träffa Jennifer, vi snackade om det igår men hann aldrig bestämma något! Jag funderar på att vi typ kan mötas i forum och sätta oss och skriva frågorna och hitta på lite bra svar som Albin och Tobbe kan få svara på också... Orkar inte mer.. Jag vill ha lov! Men det blir det på fredag, så det är skönt! :)
Nu ska jag lägga undan TUF:en efter jag har kollat igenom dessa frågor och se om jag fattar bättre imorn kanske... Ska nog ta och titta lite på tv och sen lägga mig tidigt för jag är supertrött! Dock skönt med sovmorgon på måndag, och tisdag, och onsdag och torsdag! JAG LÄNGTAR! Förhoppningsvis blir det även sovmorgon på fredag också då vi har skolavslutning och börjar säkert runt 10-tiden! Skönt! Sen har jag hela sommarlovet på mig att sova, förutom de veckorna jag ska jobba! Vilket är om en månad! Ser fram emot vad det blir för något att göra :)

Hörs senare!
Check out this supersnygga bilden på grabbarna! Den var i färg från början men jag gjorde om lite :)


Världens bästa grabbar!
tycker om..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0