this idea was all mine

 

okej, detta var nog det enda positiva jag fick utav att prata med honom igår.

i sommar blir det "paus" från honom. både positivt och negativt. då han fyller 30 om exakt 3 veckor. och det kommer bli så jävla svårt för mig att hitta att sätt att säga grattis, om han inte är inne på facebook och hinner svara på chatten, han kollade ju inte mailen förra året... ah. annars får jag väl skicka till deras myspace... funkar det också!
30 är fan stort, jag vill köpa en present. men vad ska jag köpa?! om jag hittar något suveränt... när ska jag ge det? ett alternativ kom jag på nu, är ifall jag får veta vem jocke ska spela med, så kan jag ge det via honom. absolut inte samma sak.. men det är väl den sannolikaste händelsen... tänkte också att man kunde fråga ifall han kunde.. aah.. men vi tar dessa problem ifall jag hittar present och den dagen kommer.

Jag hoppas på att jag får se Jocke en del i sommar då. Känner att jag behöver träffa grabbarna, både jocke och nisse, liksom.. utan jonas. som det var på malmen när play spelade där. det var nice. jag var glad och jag behövde inget mer.

usch, vilka jävla problem. Nu ska jag gå och käka frukost, duscha och sen ska jag chilla innan jag åker till sickla med min fina lisafisa :)
<3

 puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0