underbar underbar underbar!!!

aah! Kom nyss hem från en UNDERBAR kväll inne i stan :)
Började klockan 18.26 att Cicci ringer, tar ett tag för henne men efter en stund får hon ur sig att Nisse&Jonas hade kommit i en taxi dit och skulle spela med EMD på taket... Wiho kände jag.. stress, in i duschen fort som satan. Ringer pappa som är i tönnebro, lägger på, mamma ringer... jag frågar vad hon gör och om hon kan köra in mig, 18.57 sitter jag i hennes bil och rullar in mot stan! Inne vid kungsan vid 19.15! Är jag snabb eller är jag snabb? Tack mamma!! Kollade lite på stora scenen i kungsan och vid halv nio gick vi mot operan, grabbarna skulle göra vid 20.52 så vi väntade! Fick kolla på en liten skärm på bussen :) Grabbarna kommer ner runt kvart-tjugo över och hälsar :)
Erik går först, tittar mig RAKT i ögonen och Nisse går bakom.. Jag försöker få kontakt med Nisse :) Erik tittar vidare på mig och vill ha kontakt med mig ;) HAHA Han vickar lite på huvet och pekar bakåt och säger: här är dom, titta vad jag har med mig :) *kram* hur är läget? och varpå jag svarar: Ja, vad tror du annars jag är här för egentligen? ;) Erik går vidare och jag kramar Nisse som ställer ner en trumma :) frågar läget osv. Jonas står precis bakom och tittar på mig och säger hej! :) Jag hängde inte riktigt med, utan kramade klart Nisse och inser då att Jonas va där ;) tittar upp och säger: aah! Hej :) *kram* Jonas frågar hur läget är och jag ba: ehm det är väl bra.. haha! Lite pinsamt där.. Men så går det när det finns snygga trummisar ;) HAHA Tar ett kort med Jonas, blev superdåligt på mig men han va faktist fin! Riktigt stilig med kavaj och grejer! :) Fin i håret också!
Jag kilar bort till deras taxi och frågar Nisse om han hinner ta en bild :) Det gör han och han höll om mig gosigt... Fin bild blev det... eller helt okej, första bilden med grabben ensam! Gav komplimang om hans hår, som inte var så långt men ändå superfint! Han svarade att han tyckte att frisören hade klippt det lite väl kort.. Men man vänjer väl sig.. och så växer det ju ut snart igen... Så söt! Riktigt snygg iaf och han har ett födelsemärke på vänster baksida av huvet ;) Haha fint var det iaf ;)
Grabbarna hoppade in i sin taxi och jag sa till nisse att vi (förhoppningsvis) ses snart...
Kilade över till tjejerna+Danny som hälsar på mig med en kram... Det första jag sa var självklart "snygga musiker ni har!" och pekar mot taxin som åker iväg... Han svarar: "ja visst är dom :) tycker det också" och nån av tjejerna säger: "kul det måste va att höra att bandet är snygga" :) och han ba: "ja, men dom är riktigt snygga! Jag får massa brev om det där, som det står Du är snygg på, så jag behöver inte höra det lika ofta... Det är bra att lyfta upp dom!!" Jag ba: "ja det har jag minst sagt gjort..." Och cicci säger: "Ja, hon är ju den enda som tycker om dem! ;)"
Danny pratar lite till och kilar sedan iväg till sin taxi och rullar hemåt (?) och vi går till tunnelbanan och åker hem efter en trevlig kväll!
Snart ska jag sova för jag är trött! Bjuder på bilderna på mig och grabbarna först! :)


jag och världens finaste nisse! <3

jag med superfina jonas. <3


ett tillägg bara på vad jag tänkte på under dagen. jag är så jävla glad att dem finns där. det är lite av en enkel undanflykt när saker blir jobbiga! grabbarna behöver bara finnas till för att hjälpa på så många sätt... jag är så tacksam. ruskigt tacksam. jag är stolt. jag förstår nu. efter idag vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0