wow. grym start på lovet.

Jag är uppe med tuppen! Idag ska jag och mina tre trevliga vänner spela tennis i centrala parken! Det ser ut att vara fint väder, så det blir shorts och linne! :) Hoppas på att bli lite brun också! :D
Igår var jag inne i stan med min bästa vän, vi möttes på eftermiddagen och började med lunch/middag på söder&denniso. Kycklingsalladen där är to die for :) Ruskigt god! Vi kom först.. och gick sist... Antar att alla käkade upp så fort som möjligt så dom skulle slippa oss ;) 
Vidare till skopunkten där jag hittade på de sista 39orna i dem skorna jag kollade in förra veckan! Ruskigt söta blommiga ballerinaskor :) Skorna där passar inte riktigt mina fötter.. Väldigt tråkigt! För vissa skor är söta och billiga! Men 38 som jag brukar ha, är för litet vid tån, men lagom runt foten.. Och 39 är oftast alldeles för bred och så aningen någon millimeter stor i tån.. Men det funkar om man bara vill!
Vidare till Kungsan för där skulle Erik Grönwall, REbound & Darin köra! Först REbound som sjöng massa covers, stod HELT stilla och bara var tråkiga...
Innan de började köra stod vi vid ingången och så gick Karl-Ola åt andra hållet. DAMN snyggsnyggsnygg. riktigt riktigt okey (Y) Jag och Cicci ska börja följa efter Erik Grönwall, hon för Erik och jag för K-O... Hoho gärna för mig!
Medans REbound spelade kikade vi istället efter min nya stora crush och grönwall!
Efter en stund kommer Karl-Ola och Jakke och jag går fram och frågar om bild och snackar lite :) Gulle!
Erik springer en bit efter och hinner ta kort... Vi säger "hejdå" och sen ser vi även Calle, Calle the Kristiansson. Lovely! Springer fram och tar bild och påminner om armbandet... "men då har jag haft det ända sen dess! Det sitter jävligt bra här" *dralite* RUSKIGT gullig och charmig snubbe!
Dags för Erik och han bjöd på en show! Karl-Ola var snygg och riktigt riktigt duktig... Inte ofta jag säger det om andra gitarrister, men han var verkligen bra! Känner att jag behöver en ny rolig snubbe att tycka om :)
Efter Eriks show så kilar vi bak för att jag kom på att jag vill ha Karl-Olas autograf ;) HAHA! När vi står där och väntar, så när dem går nerför trappan så kollar han in i mina ögon, ler och lyfter på ögonbrynen. Och i den sekunden typ dog jag. Damn. SNYGGSNYGG I tell you!! Han snackade med någon han kände och efter det så kollar han på mig och så säger jag: Vill du skriva här? :) Han säger: Absolut! Men då måste jag få låna din rygg också... :) samtidigt som han smyger runt axeln på mig... Så nu ligger det kvittot i säkert förvar i min vänstra bröstficka på min jeansjacka :) Värt värt! När han skulle gå ifrån mig så sa jag: Ni var skitbra! :) Och du är jättesnygg! Innan han hann höra om att han va snygg, så sa han: "Åh! :) Tack så mycket!" så hörde han om snygg.. Så tittar han upp på mig, lite generad typ och ba: "hehe tacktack! :)" GULLE!
Jag dampar sönder lite och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen i vissa situationer... Sarah och hennes kompisar stod med honom och snacka, så jag dampa lite, kramar i luften och kastar slängkyssar mot honom! Hello wierdo liksom! Men jag är glad ändå.
Promenad till slussen och sen bussen hem för att chilla vid datan och gå och lägga mig vid ett. Jag är som sagt redan uppe för nu blir det tennis för oss! Om mindre än en timme ska jag ha åkt hemifrån, men jag ska väl leta lite efter tennisbollar sen klä på mig och sen käka något! Lite mascara bara så man inte ser helt död ut ;)
Hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0