you are my angel

Härligt! Idag är jag ledig för 3:orna springer ut på våran skola! Förra året var det samma dag som det var spelning på Liseberg, det måste vara ödet tänkte jag så jag rullade ner och hem på 06-tåget tisdag-onsdag! Värt som tusan! Ett år sen igår! :) Damn, Jocke är lika snygg fortfarande!
Och på tal om Jocke.. Jag gick med Frida nerför götgatsbacken, när vi väntar vid övergångsstället precis vid malmen, så kommer två motorcyklar... damn tänkte jag. och så ser jag att det är Jocke!! Sjukt glad blev jag, ville gå fram på något sätt ;) Men han stod mitt i gatan och väntade på rödljuset, och Frida sa att jag skulle säkert skrämma honom så han ramla av! haha skulle bara sprungit fram och hoppat på, så hade mitt mål uppnåtts ;) haha! Fasen då :P Next time! ;)
Snart ska jag åka upp till centrum och möta Lisa och sen ska vi rulla in till stan och köpa tågbiljetter till slutet av sommarn, wiho!! :) ska vara där om en timme så jag får sätta fart! Hörs senare! :)

Och förresten, igår tog min bästa vän studenten och SJÄLVKLART var jag där och stöttade henne :) Rolig eftermiddag och vidare in till stan och sedan hem till henne för mottagning! love you! <3
Åkte sedan vidare till stallet och skuttade ute på båtis med fina Sanzi! Gick superbra, men de två sista hindrena skulle jag vilja göra om, menmen over-all gick allt super!
Puss på er!


bild på mig och cicci som hon fick inramad :)<3 från e-tuna 08


Kommentarer
Postat av: Cicci

Tacktacktack för gårdagen!! Den var heeelt underbar <3 love you!

2010-06-03 @ 17:22:52
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0