allt på en gång!

Nu har vovvarna åkt iväg hem till Linn och Johan, de ska vara där tills på torsdag så jag får lite hundpaus!

Tittade på klipp från förkväll när Mojje var med idag, tusan att jag missade det annars hade jag åkt dit och träffat honom! :) Måste säga att jag blir sjukt rörd över mycket han säger och gör! I körslagets inslag fick jag tårar i ögonen, nu när han pratade om sitt liv och vad som hänt honom hände samma sak. Jag känner nåt så djupt för honom, inte för honom personligen på samma nivå. Men för saker som händer honom och saker han gör! Helt otroligt vad jag påverkas!!! Han är fin han!

Nu ska jag titta lite på tv&dricka några koppar the och även sätta på diskmaskinen!
Ska nog lägga mig ganska tidigt! Ska bli skönt att sova :)

Hittade bilder på min Vito när han var liten (tror till 99% att det är han iaf!) skitsöt!


vito och hans papi :) söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0