damn damn damn.

Jag vet inte vad som pågår inuti mig just nu. Känslorna pendlar upp och ner, jobbigt!
Fick veta en hemsk sak i skolan idag, en elev hade dött under sportlovet... sorgligt!
Får en att tänka till, på att ta vara på saker och tänka positivt! Himla svårt för mig ibland måste jag erkänna... Vissa dagar vill jag bara sjunka genom jorden som jag aldrig funnits, och andra dagar är jag hur glad som helst över att jag finns på denna jord. Men de flesta dagarna är självklart mellanting, lever vidare utan att bry sig om vad som händer eller vad man gör. Hur man mår och beter sig. Svårt att hitta ett mellanting... Att få en liten del av allt, tror inte det är många som klarar det!

Var i forum idag efter skolan och handlade lite småsaker. Köpte ett tasskydd till Ebba som fått någon inflammation eller dyl. i sin baktass så hon går runt med tratt, söten :) Köpte även lite pysselsaker, lås och berlocker så jag kunde göra ett armband till Åsa. Så nu har vi tre likadana armband :) Köpte även nåt på apoteket och gick förbi en snygg kille i tele-försäljningsgrej haha! Jobbigt läge, kände att han följde mig med blicken så jag tittade bort och på telefonen. Jobbigt bara att jag var tvungen att gå tillbaka samma väg för att komma till bussen! Skulle först köpa en milkshake, men ändrade mig till en latte när jag kom på att snubben stod där, så det blev jobbigt ;) HAHA vilka problem jag har (INTE!)

Ska fortsätta hålla tummarna och lyssna vidare på Spotify. Lyssnar på Kim&Robin, Lovestoned, Salem och Marie Picassos fina låt. Alla dom får mig att tänka på minnen och må bra. Personer jag tycker om kopplar jag på ett eller annat sätt till låtarna. Wonderful!
Listen Here!!! : Perfect match

<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

men usch vad hemskt :( det förklara flaggan på halv stång... vet du vem det var och vad som hänt?:(varför får inte våran klass reda på någonting....<3

2010-03-09 @ 19:15:35
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0