full rulle...

.. och lite halsont.. Men jag mår bra!

Haft fullt upp i helgen! Efter skolan i fredags åkte jag till Lidingö och Annas jobb och klippte&färgade håret! *nöjd!* Åkte hem till dom och sov där och sen hem på lördag morgon... Direkt när jag kom hem åkte vi till Linn&Johan.. Fixade med hyllor, klippte fiskar, åt god mat och sånt! Fick även mina underbara superbra låtar sparade! Dem hade en mac så den kunde sånt där! Så nu har jag dem låtarna på telefonen :) Love it! Hem och slappa framför mello!
Igår var jag i forum med hellispellis, vi shoppade järnet och tittade på lite melloartister och hann också att äta på donken... När Lovestoned var där så gick jag upp på signeringen... Det var roligt! :) Pär frågade vad jag tyckte om vem som vann och vem jag annars tyckte skulle vunnit av dom som var med där... Jag svarade att det var väl helt okej, men att jag hejade på er såklart... Både Robert och Pär blev jätteglada och tackade! Jag gick vidare till Emelie och Elena.. Frågade Emelie om Jocke var där... "vem jocke?... aha, Min Jocke! :):) nej han är hemma, ska hem till honom sen faktist :)" "aah okej.. men kan du hälsa från mig då? :)" "Självklart! Vem ska jag hälsa ifrån??" "Erika :)" "Åh, är det DU som är Erika?!" "Ehm.. det är nog jag..." "Va roligt! Dig har jag hört mycket om!! Du som har vart så snäll mot honom och gett honom massa saker! :) Den där lappen va?" "Jo men då det är jag... :)" "Vi har den hemma i våran byrå!! :)" Sen efter en stund så snacka jag med henne igen och frågade om hur det gick med deras skiva och så (Treadstone's alltså) och hon svarade typ det jag visste, att de hade signat med Bonnier och så... Och att han är mycket i studion och jobbar.. vilket är bra! + att singeln förhoppningsvis kommer i april någongång!!
snacka lite till och sen med Neo som satt sist och stoppade upp kön :P haha!

JAG ÄR GLAD!!
Nu ska jag fortsätta med Webbdesignen.. slutar nog snart! :)
och jag börjar typ bli sjuk :( ont i halsen och mår konstigt i skallen.. det går nog över!
Idag blir det massa matte-plugg... wihoooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0