it's so hard to give you up. but to easy to pretend.

Länge sen jag bloggade, men nu mår jag bättre och har saker att göra!
Idag smsade Frida på eftermiddagen, och "bror" hade kommit hem så jag kunde åka iväg! så jag åkte in till stan och så kollade vi affärer & så hälsade vi på Linda på hennes praktik :) gick sedan och åt inne på ringen, sen vidare till TopShop rean, men hittade tyvärr inget då Linda hade beslutsångest! Fina saker iaf :)
Superlänge sen jag träffa tjejerna så det va trevligt :)
Idag hade jag studiedag nämligen så jag hade tid att bara ta det lugnt och så! Superskönt :)

Nu lyssnar jag lite på Tyler Hilton, lyssnade på nån låt eller två med honom för några år sen! Hittade honom igen kan man säga, och det är superbra... därav rubriken och bilden som kommer sedan... Blev lite emotional där.. haha! men de är över nu...

Jag ser supermycket fram emot mitt Webbdesign-projekt jag håller på med! Har gjort en del hemma, skissat upp och kollat lite i boken! Måste ta reda på hur man lägger ut inlägg, som typ en blogg.. Med datum tid och sånt! Som typ alla artisthemsidor har... "nyheter"-fliken, sån ska jag ha! :)
Många kanske vet och förstår vad jag ska göra sidan om, men jag ska nog hålla det lite hemligt ändå :) så blir det en överraskning sen när allt blir klart! :) Ser fram emot det, för nu börjar det bli superskoj :)
Nu ska jag titta vidare på Miljonlotteriet.. haha! så dåligt att det blir roligt/bra... Jadu...
Imorn skolan och sen stallet redan vid sju, blir bara teori imorn! Lite skönt, förhoppningsvis kan jag få bli frisk då! Ska även skippa gympan, jag vill bli frisk NU!



I am what you see. I am not what they say. but if I turned out to be. could you love me anyway?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0