jag älskar den här låtens början.<3

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
tyvärr inte måste jag säga... jaja

2. Har du sett din bästa vän gråta?
jepps!

3. Vad åt du senast? 
mat eller candy? köttbullar och potatismos. och en blåbärskula från Emma :) Nu tuggar jag tuggummi!

4. Har du fått någon komplimang idag? 
Att mitt hår va nice och mina ridbyxor :)

5. Har du varit med i en rättegång? 
nepps!

6. Är du polare med grannarna? 
Jaaaaa, fast hon har tyvärr flyttat nu!

7. Vilka länder har du bott i? 
Sverige

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? 
Igår kväll till stallet

9. Har du haft en stalker? 
haha. värt ;)

10. Minns du dina/din musiklärares namn? 
mm.... Sofia, (kanske någon innan det) och Tore :P

11. Hur bra är din syn? 
asså, den är väl lite sämre än vad jag vill tro :) men jag överlever

12. Var är dina syskon just nu? 
en vet jag inte, en är i stan och jobbar, en åker runt med bilen och jobbar, och de andra två små sitter i skolan/hemma framför datan

13. Vad var den senaste drömmen som du minns? 
drömde såklart om Jocke ;) Jocke och hans tjej Emelie stod någonstans, jag gick dit och så kom Jocke fram och hälsade och krama mig i typ några minuter, sen hälsade jag på Emelie och vi snacka om att Jocke inte va blyg (?)

14. Vem ringde dig senast? 
Pappa eller Åsas mamma

15. Vilken tid gick du upp imorse? 
runt sju

16. Vad ska du göra i helgen? 
Har ingenting planerat!

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? 
Behöver vi inte lyssna? :)

18. Vem är den senaste kändisen du tog på? 
Hmm, kanske dom i lovestoned om jag rörde dom ;) annars kanske... Jocke? (länge sen!!)

19. Vad finns i din bakficka?
Har ingen :)

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? 
jag sov :)

21. Vad är det första du gör på morgonen? 
snooooozar ett bra tag, sen går jag på toa :)

22. Vad ska du göra efter det här? 
Gå till bussen och åka hem till grannhunden





Något som gjorde dig glad igår: stallet, även fast jag var rädd ;) HAHA

Vad gjorde du kl 08 imorse: var klar så jag satte mig vid datan en stund :)

Vad gjorde du för 15 min sedan: hmm, satt här då också!

Det sista du sa högt: Ajeeee! när Elina slog mig på rumpan ;)

Det senaste någon sa till dig: kommer inte ihåg... (bra minne)

Vad har du druckit idag: Mjölk och vatten

Vad var det senaste du åt: samma som där uppe ;)

Vad var det senaste du köpte: 2 tuggummipåsar i förrgår

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: ljust och molnigt 

Godaste glassmaken: vanilj in my heart.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: det beror på person.

Sover du tungt: ehm, ja! hör inte när det blixtrar och bilar sprängs ca 100 m utanför mitt fönster ;)

Drömmer du mardrömmar: inte så ofta vad jag vet..

Trivs du med ditt jobb: jovars det funkar... bra med något som är relativt slappt och man tycker om :)
Favoritklädsel: Tights och converser

Favoritlåt just nu: har några st med Gavin DeGraw. I have you to thank, Young love, Let it go, Relative.

Vad ser du om du tittar till höger: En Laura ;)

Vad gör dig glad just nu: allt positivt om grabbarnas skiva/jobb som närmar sig!!! i love it. (blir tårögd nu för jag blir så lycklig)

Vad ska du göra härnäst: bara åka hem!

Höger eller vänsterhänt: Höger 

Humör just nu: lite trött och emotional! lite sjuk i halsen också

Favoritgodis: Geisha, Marianne, choklad, cola-prylar & även Jordgubbe (believe it or not!!!!)

Kläder just nu: mina plommonfärgade ridbyxor :) svart linne, Kim-tröjan(prov-tröja) grå hoodie och stövlar

Sommarplaner: försöka hitta sommarjobb och bara chilla. Ska spara på mina pengar och inte åka så mycket (kanske)

Hur många kuddar sover du med: tre st :)

Spelar du något instrument: haha, spelade althorn och trumpet förut... vill kunna spela gitarr, men kan bara ackord.

Morgon eller nattmänniska: både och! när jag väl är uppe på morron rullar allt!

Vad är viktigast för dig: det är väl inte så svårt att gissa? men kanske lite för mycket. men jag vet inte...

Är du kittlig: nejdå.. nejdå....

Snarkar du: inte vad jag vet!

Stjärntecken: Jungfru

Äckligaste insekten: många är äckliga. om de är där de inte hör hemma (inomhus) så kan dem dö! utomhus är det "okej"




jag vill må bra. jag vill ha april. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0