this is the stuff that reminds me what you mean to me.

 <16.39
<17.07
Kolla tiderna... Är det inte hur awesome som helst (och superroligt) att han berättade för mig före "alla andra" fick veta... Jag är så himla glad över det här så det går inte att beskriva.
28 minuter är mycket i såna här sammanhang ;) Haha
I miss my boys...



Ja, här kommer en liten historia om min fina dröm. Läs om ni orkar. Basicly handlade det ju om TS och hur bra dom är. Aaaaaaaaaaaaaaah.... NU LÄNGTAR JAG IHJÄL MIG!!!

Kan någon gissa vad jag drömde inatt? Jo, just det... Jag var typ på någon båt med klassen, hade lektion och sånt. Jag åkte ner i hissen med Jennifer trots att vi skulle uppåt och Laura hoppade ur just därför. 
Och så säger jag; Tänk om Jonas kommer in här nu... *pling* lät dörrarna och Jonas skuttar in i hissen. Jag blev superglad och kramade honom sen satte jag mig rakt ner, haha! Han satte sig på huk så prata vi, oj va glad jag var över att se honom... Sjukt!
Vidare ut och där var klassrummet och även ett ljudisolerat rum. Går runt hörnet och möter Nisse, haha! han hade våfflat håret xD snygg iaf :) och mötte sen också Jocke, finisar hela bunten!
Visade sig att det var åldersgräns på deras spelning, vilket var konstigt för att det satt en liten unge där inne sen och att ingen fick typ komma in ändå, bara såna som jobbade där... Jag kom iaf in för vakten frågade Nisse om det var okej, han tittade på mig och blinka osv :) snyggis! det rullade på och efter ett tag kommer han fotbollskommentatorn (?) kommer inte ihåg vad han hette, men det var han som va på Let's Dance samtidigt som oss sist ;) HAHA Ekwall nånting tror jag... han kom iaf fram och ba: är det du som är 17?
Jag fick typ panik och ba: men det är snart slut!!! han ba men du måste följa med mig iaf! så gjorde jag det och gick typ till något annat rum sen. Där förklarade han att de skulle komma dit och spela närsomhelst. Sagt och gjort, grabbarna kom till de lilla stället och riggade upp och sånt.
Helt sjukt var det, Jonas låste ut sig samtidigt som han visslade (?) och rummet förvandlades till typ små rum/duschar med draperier och sånt.. Så jag ställde mig typ mitt framför Jonas och frågade om jag fick stå där. "självklart! annars ser du inget ju?" fick jag till svar... Konstigt!!! Någon gång där när jag kramade Jonas typ hejdå eller något, så krama han mig skitlänge och typ lyfte mig 2-3 gånger... Något måste vart fel på honom i drömmen... Haha!

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha ofta Jonas skulle lyfta någon :O Han som knappt vågar kramas för han tror man ska gå sönder eller något... Hur som helst bra att du hade en trevlig dröm och sjukt bra skivan ÄNTLIGEN verkar vara på väg!

2010-03-05 @ 17:31:24
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0