what to do?

orkade inte åka till stan och se 30 stm idag.. hann helt enkelt inte! lite synd faktist!
nu chillar jag bara... har ätit middag och har ingenting att göra nu..
Jag och Åsa ska börja göra situps varje dag så det kan hjälpa oss i ridningen ;) så jag ska nog några nu... undrar hur många jag orkar... HAHA

Imorn åker jag till Anna och först klipper mig och kanske ändrar färgen på håret, sen vidare hem till henne och sova där! Var några månader sen nu jag träffade henne! Sen på lördag ska jag hem till Mamma och sen vet jag inte, kanske forum på söndag!

Nu blir det "träning" ;)

love



ska se om jag får svar.. då kanske jag stannar en stund till här... ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

bilden på kim i headern ser ut som ö-vik i somras är de möjligen så att det är därifrån? :)

2010-03-11 @ 22:31:11
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: haha åh! Vilken "syn"(?) jag har ^^ var också där :D och jo jag tycker mycket om honom! Men janet desto mer :) Men kim är helt fantastisk han med!!!

2010-03-13 @ 17:24:00
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0