you said those beautiful things.

Idag har vart en ganska bra dag!
började med sovmorgon, matte i ca 50 minuter men bara genomgång så det var slappt!
Svenska med vikarie, också slappt!! sen lunch, gottgott!!!
Efter det blev det kemi, efter ungefär halva lektionen gick vi till datasal och skulle fylla i nån analys av lärarna... slutade en kvart tidigare därifrån, härligt!
Sedan engelska, lyssna på 5 tal... masserade Oskar haha! jag är bäst :D sluta tidigare där också, möta upp Lisa, Cicci och Emma :) vidare till forum och shoppa lite! niiiiice :)
På vägen hem smet jag in på Vi och köpte "lite" godis... Jag har bara ätit några bitar och är redan supermätt! det räcker nog hela helgen ;)
Imorn blir det körslaget med vännerna och sen på söndag blir det städning och plugg tror jag! Hoppas jag hinner sätta upp min ram idag... Mina fina pojkar ska få pryda min vägg! <3
Miss them like crazyyyy!! Men slutet av april är det som gäller nu... så nu längtar jag mer än någonsin! Jag har en tidpunkt! :)

Hörs later!
& Hoppas Matte tar sig till finalen nästa vecka nu! Rösta rösta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0