14 maj. i will remember this.

Kom hem för ett tag sen. spenderade en härlig eftermiddag vid st:eriksplan... himla värt!
Gick med vovvarna och sen övade vi på att sitta och inte morra på andra hundar som gick förbi... gick ju sådär, bara dem inte kom för nära gick det bra! Efter en stund tittar jag över gatan mot Cutting Room vilket nog var största anledningen att jag åkte dit... hehe... ser två grabbar sitta i vänstra fönstret och bläddra i en tidningen, jag skuttade upp och gick över gatan... när jag kom närmare såg att att det var PM och sen satt J även breve :) han kika upp och vinka och såg väldigt förvånad ut :) ser honom säga "det är erika" och sen gick han vidare mot dörren.. stannade upp och titta ut och höll upp fingret&sa "en sekund bara" jag gick lite närmare dörren och vänta... Han möttes av två hundar som rusade mot honom (mest dörren tror jag) och han sa: "vad är det här för killar då? :)" så kram och massa prat... snack om vovvarna, lite om skivan singel osv, snack om min hemsida :) han är så söt "berätta om jag får se det sen då... eller skicka något till mig när jag får se eller berätta för mig, säg till bara!!!" sötnos. frågade lite om vad det var och så, men pratade om hösten, och hur bra allting blir... och återigen sa han "jag kan säga till innan då! oftast får vi veta dagen innan..." "jo, säg till den här gången då! ;)" sötisen. jävligt bra daag! tyvärr var J-bass i karlstad (?) tror jag det var och Nissen snacka i tele och han ville inte störa.. han skulle iaf hälsa och så skulle han in och lyssna på det färdiga underbara materialet som blev klart efter bara tre år! :) snacka om att göra mig avis... damn!

och det bästa av allt. jag kommer ihåg. grabben log typ hela tiden, såg hans fina glugg hela tiden kändes det som :) finis! nu börjar jag hmm.. har alltid tyckt om honom, men nu börjar han bli snyggis igen :) hehe och när jag gick därifrån kom jag på att jag glömde be om att få se frisyren! han hade mössa så de va synd... och så hade han snygg tisha på sig... grr... asså. denna dagen var sjukt bra. lovelove. ska komma ihåg 14 maj 2010. dagen då skivan blev klar och jag träffade jonas efter bara 5 månader&1 dag. samt 152 dagar.  åhw. och 1100 dagar since heron. lovely!
jag bara babblar. men detta var så värt. synd bara att jag inte träffa nisse också! :)




Whenever you smile, I smile


Kommentarer
Postat av: AnnaIsabelleNygren

Sv: oh,låter härligt(:

varit ute en stund,var så soligt idag^^

2010-05-14 @ 19:42:59
URL: http://annaisabelllenygren.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du är så söt :) Jag är glad att du fick träffa honom!

2010-05-14 @ 23:55:38
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0