can I get a minute and a couple of seconds of your time...

... I know, you probably hear this everyday.

Det var det som fick mig att gråta idag! Jag har lyssnat på den raden så många gånger och bara tänkt!
Idag var jag och Lisa och såg Darin himself i värmdö köpcentrum! Han började med Runaway, och första raden är såklart denna... Tur att jag hade solglasögonen på mig! Jag fick tårar i ögonen sen bara rann dom! Va hände där liksom?! Haha Men jag överlevde och hade en trevlig dag med Lis-Fisen där!

På morgonen var jag i stallet och skulle rida lektion! :) Fick först Chaplin men Åsa hade Sambo och ville verkligen byta... Gick med på det, och OJ vad glad jag är över det!! UNDERBAR HÄST!! Fina fina Sambo Bambinooo! <3
Ska se om jag kan snacka lite med Mia imorn och föreslå honom ;) Asså, jisses... typ första hästen på länge som jag bara blev KÄR i från början... Fabbe är ju fortfarande nr1... Men Sambo kan nog komma ikapp lite och hamna på en säker 2a om jag får chansen att ha honom några gånger! :)

Jag är verkligen supertrött och borde egentligen plugga kemi.. har haft ca 3 timmer på mig att plugga, det enda jag har gjort är att ha läst typ 5 sidor idag... hrm.. Måste ta tag i det när jag kommer hem från jobbet imorn!
Goodgood! Får hålla tummarna bara på att det går någorlunda bra på provet på måndag då... gulp.. börjar få lite ångest nu, men men hoppas hoppas!

Har pysslat en del med massa låtar osv till telen&datan istället för att plugga. Nu har jag en ny sms-signal, så jag antar att jag får börja plugga nudå...

Later! Jag ska även bjuda på en JÄTTESNYGG bild på Darin, HAHAHA!! Lisas kommentar var bäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0