det är väl bara att börja strosa runt då....?

Grabbarna filmar lite idag på sthlms gator! skulle mer än gärna vara där och bara titta på! men som sagt... har ingen aning om vart (troligtvis söder eller kanske djurgårn) iallafall... har iaf skolan idag och sen ska jag på öppet hus inför sommarjobbet! Får se hur det går då! :) exciting i must say!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig... tog en sovmorgon idag och ska ta bussen om två timmar... skönt!

Och min mobil är helt cepe i HUVET!! den vill inte alls, och om jag får sms så kommer det inte fram utan när jag har startat om telefonen, då kommer SMSen som skulle kommit under dagen... samma sak att senaste samtalet inte heller syns. vaknade sakta men säkert av att mobilen ringde imorse... hann inte svara, men jag gick upp på toa och då ringde den igen... återigen hann jag inte svara. men när jag klickar på "missat samtal" så kommer det upp samtal från i förrgår överst på listan.. och de nya numrena finns inte ens med.. Så jag har ingen aning om vem de va!

Nu duschen. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0