död_röd_92

rubriken säger väl allt?

Helt slut efter en jobbdag, kom nyss innanför dörren och känner att kroppen håller på att falla ihop... Men det är bara att bita igen... om ett tag måste jag åka in till stan för att gå på teater med klassen... Himla peppad är jag verkligen, verkligen verkligen verkligen! (INTE, om ni inte förstod det) Jag vill bara sova nuuuuuu!!
Ska käka min pizza nu, vila lite och sen duscha och sånt! Gäsp... Upp tidigt imorn också.. jag ska lägga mig så fort jag kommer hem!
och anledningen till att jag är röd, är för att jag var ute i solen 6 timmar i sträck igår! solade rygg&räknade matte i 2½ timme och det tog sig...
Och ja badade igår, superhärligt! Alledeles lagom varmt för att vara maj! :)
Vovvis simmade fint också :)
Nu kallnar maten, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0