En regnig dag på stan

Började dagen hemma med mysiga vovven i sängen. Han låg nere vid fotkanten och ramlade ner så jag lyfte upp honom igen :) sov vidare en stund sen ut och gå! Fixade webbdesignen lite grann och det blir bättre för varje gång.. Ska be om lite hjälp bara sen... rullar det nog på fint! Ska slänga iväg mail till grabbarna hoppas jag och får nog lite roliga svar därifrån.
Mötte upp Jossan på stan vid tre-tiden och så kollade vi in långa idolkön, gick lite fel och sen vidare till affärerna! Köpte ett par fina leggings för 99 spänn istället för 239 så det var ju ett måste! Kanske inviger dom redan imorn då vi ska ut på ett av de "Seven seas" och träffa snygga krull-mannen!!! Kommer nog bli riktigt bra det!

Snart ska vi få mat och chilla vidare!
Bilder på finaste Mojje kommer nog imorn :)

(Har även bytt lite färg och typsnitt här! Jag lär mig iallafall någonting på webbdesignen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0