Havet gungar!!!

Äntligen hemma igen! har vart en heldag på havet. Bästa Mojje spelade och självklart var jag där!
Han är så jävla go, lovelove. Orkar nog inte skriva om dagen, men den var superbra! Mojje är så charmig ;) kommer upp bild sen (omdenblevbra) gosmannen! :)
Tack för idag! Det var sjukt värt att gå upp klockan sex! :) Ikväll somnar jag gott!
+ att jag tycker Mojje måste typ.. vila upp sig! Han jobbar så mycket, har ingen tid att kunna tänka&planera och är så stressad känns det som... Tycker så synd om honom, känns som att han tar på sig för mycket... Hoppas han får tid till att vila och blir bättre :) (enligt min synvinkel av hur jag upplevde honom idag!)

Fick mig även ett snabbt snack med J igår. tacktack hoppas på det bästa nudå :) Jag måste bara lösa alla problem jag får typ HELA tiden... Ska nog be H om hjälp imorn... vill att det ska bli någorlunda bra iallafall!! :)

Nu ska jag fortsätta med min patians och kika vidare på nätet! later! :)

Kolla in Jossan's blogg för hon kommer säkerligen blogga om äventyret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0