jag har alltid rätt! :)

Börjar inlägget med lite vad som hänt under de senaste dagarna...
Massa skola, tre prov och även stallet (FINASTE FABBE) och även valborg igår med tjejerna!
Kvällen började i orminge för att handla mat, blev kyckling ris och sås :) efterrätt marängsviss (?) HAHA
For hem till mamma och käkade, hann med raptävling, på raptävling mellan mig och Lisa, även lite "gymnastik" och MMA i soffan och på golvet! Haha det var sjukt roligt ;)
Åkte vidare till sickla vid nio och lekte med några råttor vid containern... oj vad jag skrek!
Laura kom även dit och blev "råttviskaren" HAHA Jennifer+sällskap var sena så vi knatade ner mot rondellen och väntade sen promenerade vi vidare till sickla strand! Mötte alla människor när de var påväg därifrån och såg fundersamt på oss varför vi gick åt "fel håll" Men vi gick vidare och möttes av en fin brasa när vi kom fram!
Jag och Emma funderade lite över grabbarna som stod brevid redan innan och Lisa var (nog) lite fundersam över dem... Haha :) Jag vände mig mot dom när banangrillningen började... "Grabben", som senare visade sig heta Alex, vände sig mot oss, tittade på mig och satte handen över munnen och tittade sedan på banangrillningen...
Jag tittade bort och försökte få kontakt med Lisa och Emma och berätta, men sekunderna senare smög han fram och frågade vad som stod på. Så började det och sedan joinade hans två vänner som hette Marc/kus och Oscar...
Marc/kus märkte man på att han var någorlunda nykter med de andra två verkade något förfriskade...
Prat och konstiga grejer... Ännu ett HÖGT skrik av mig och Emma då vi såg en groda på vägen, haha! Väldigt läskigt må jag säga!
Vid kvart över tolv gick vi upp mot bussen. Under hela kvällen sa Oscar "följ med hem till Alex, han bor där uppe på balkongen" men Alex sa nejnejnej och Marc/kus märkte att vi inte ville så han försökte få dom att släppa det :) (bra kille!!!) Men vid bussen så sa Alex följ med, följ med, följ med och erbjöd spel och dylikt. Lisa föreslog MMA och insåg sedan att det inte var en bra idé ;) Så vi avslutade kvällen på sickla strand där och hoppade på bussen och åkte vidare hemåt, sa hejdå till Laura som rullade vidare mot slussen och vi bytte buss och tog 22:an hem :) Lisa åkte med hem till mig och blev där hämtad av sina föräldrar. Satt lite vid datan och sedan la jag mig i sängen och läste min nya bamsetidning :) haha bra slut på kvällen!
Vaknade idag vid strax efter tre och insåg att dagen var förbi... käkade frukost för ca en timme sen och om någon timme eller två blir det middag, förhoppningsvis grillat! Gott som tusan så vi(jag) håller tummarna!

Förresten, för några månader sen... den 13 december för att vara exakt var det som sagt grabbarnas spelning och "hon" var där för första gången :) När hon gick förbi så sa jag till tjejerna: "det ser ut som hennes mage putade lite grann, fan va kul om hon skulle vara gravid..." Det såg verkligen ut som det :) Men man kan ju inte direkt fråga någonting utan så det förblev så... Några dagar sedan kollade jag facebook och såg profilbilden på henne med sin mage. Jag hade rätt, och det var fint på henne! Hoppas de blir en lycklig familj, trots att jag inte känner dom för fem öre. Men med tanke på "-----" så blir jag glad ändå!

Nu ska jag, försöka hitta på något vettigt att göra (finns det något?)
Kanske göra lite webbdesign så jag blir klar, har bara några lektioner kvar på mig!! Måste nog tänka om rejält! Vet inte hur jag ska få in en gästbok där... så det får jag nog skippa och förhoppningsvis lära mig till hösten i Projektarbetet! Jag vill verkligen fortsätta på samma spår.. Men jag vet inte om jag kommer ångra det sedan eller om grabbarna kommer uppskatta det.. Ska prata med Nisse om det nästa gång vi ses! :) Ska nog prata lite med människorna här och så också!

En eloge till den som läste hela inlägget! Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

då borde jag få en eloge eftersom jag läste HELA inlägget ;)

2010-05-01 @ 19:38:01
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: emzipemzi flumziz plumziz

yey, jag borde oxå få en eloge isf ;D Nu blire dyrt errii haha ;D tack för igår, du summerade kvällen minst sagt bra ! ;D <3

2010-05-01 @ 20:08:32
URL: http://emmasito.blogg.se/
Postat av: helle

jag läste hela!!!!!

2010-05-01 @ 21:19:16
URL: http://gillarduost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0