jag kan inte beskriva.

Idag, den här dagen är så jävla bra.
Jag är gladgladglad just nu och jag får faktist tårar i ögonen!
Dagen började med att det är "treårsdag" och jag är så jävla tacksam för de här tre åren.
Allt har gått upp och ner och överlag har jag vart riktigt glad över allt som har hänt.
Självklart har vissa situationer tagit hårt inombords och jag har ångrat några saker.
Men dem småsakerna har tagit mig hit idag. Idag har jag nästan färdigställt sidan, en fanpage som jag tillverkat som projekt i webbdesignen och byggt upp med mot&medgångar! Jag blir nästan lite stolt över den. Min första sida ändå...
Idag fick jag mail som gjorde mig glad. Grabbarna tar sig tid. Jag blir så otroligt lycklig över det.

Just nu pratar jag med J om tiden som gått... Tre år. det är HELT sinnessjukt att tiden går så himla fort!

Nu ska jag fortsätta vara lycklig och sen tvätta bort sminket för att lägga mig och bara... vara lycklig.

Tacktacktack finaste J. this means the world to me.

PLUS ATT JAG OCH GRABBEN HAR SAMMA FAVORITLÅT ,MADEE MY DAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0