ojdå...

Idag är det underbart väder! Jag älskar detta när man får vara ute och bara chilla, inte behöva sitta på en buss eller inne i skolan! då kan det ta sig! ;)
Idag gick jag upp runt tio och var ute på altanen med matteböcker och allt vid kvart över, solade 2 ½ timme rygg och sen gick vi och badade med vovvarna! Jättehärligt i vattnet, gick sedan hem, la mig på altanen igen och solade mage samt läste igenom "instruktionerna" i matteboken, har kommit igenom första kapitlet nu! :)
Men inte så bra... Min rygg blev riktigt röd, såg jag nu när jag kom in! Innan vi gick och badade var det "lagom" och inte rött... Efter badet antar jag att det blev extra rött... och att färgen kommer efter en stund..
Jag får nog smörja in mig snart!
Imorn blir det jobb 8-14 och jag måste hitta något bra att ha på mig... får ta ridbyxor och typ någon härligt tisha! Ska nog inte gå med ryggen i solen och måste smörja in underarmarna som också tagit sig bra...

Ska byta till min data en stund och se om jag kan ladda ner något program som kan rippa musiken från myspace :) hehe lovely!

Jag är trött och glad! Men jag överlever! Ska lägga mig hyfsat tidigt ikväll så jag får någon sömn då jag ska upp senast 7 imorn!
Igår var det Rix i kungsan, inte lika bra drag som tidigare år och tyvärr inte lika bra artister (tycker jag då inte Kim var med (; ) och det bästa var nog Karl-Ola som spela med Erik G daaamn he's hot!! :) Ska nog lägga upp lite bilder på Facebook och tagga honom i.. och "råka" döpa bilden till snygging!! ;)

Nu ska jag fixa lite sen lunch!
Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0