så jävla bra!!


damn. kolla från 3.25, då börjar crash and burn...
seven seas innan är också riktigt bra. men jag har fastnat för crash and burn.
Hur kul som helst att läsa att det också är J's favvo! :) wihoo. i love it!

Just nu är hemsidan typ klar... den är väl lite B men det är ändå min första hemsida utan någon speciell hjälp (förutom småproblem) och då är jag nog ganska nöjd! Ska försöka komma på hur man lägger upp flera bilder som i mappar och sånt, och hur "inlägg" ska kunna läggas upp! Lämnade iallafall in det till min lärare idag och får även nästa vecka att jobba på det.. Hoppas på att jag kan lösa det :) Måste också komma på VAD jag ska skriva på sakerna.. det känns så konstigt och det blir så "töntigt" det jag skriver... Men det löser sig nog, som allt annat! ;)

Det är underbart med sol ute, så himla härligt väder att chilla runt i! Om ca. 20 minuter kommer Åsa hem och börjar laga mat :) ska bli ris&kyckling, yumyum!
Vi hörs later! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0