sommarfresh! :)

jag klippte mig igår!! :) blev aningen kortare!! ;) ska lägga upp före och efterbild här sen tänkte jag :)
nu sitter jag och käkar frukost innan jag ska kila till skolan, jag blev klar för länge sen och jag behöver inte gå förrän på en halvtimme! ska nog svänga förbi grannen och växterna innan jag går.. så siktar på att gå strax efter halv :)
något jag typ överkonsumerar just nu, det är the/te/tea, hur fan det nu stavas. (från och med nu ska jag alltid bara skriva T) iallafall, jag dricker det minst en gång om dagen... oftast fler gånger. vanilj eller äpple T med honung i, och sen dricker jag det ALLTID med sugrör också. mumma, så supergott!! fast nackdelen är att jag använder typ två honungs"paket" men det är gott! :) liten touch... haha!

vi hörs senare efter skolan! idag måste jag plugga och sen blir det stallet. så jag ska INTE sitta vid datan alls idag, om vi inte får göra något nu på TUF:en på datan... hehe men då är det facebook som gäller tror jag ;)

<3
visar en bild på denna vackra man. *kär på nytt* hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0