tiden går så fort.

för några dagar sen var det tre år sen heron city. den dagen som förmodligen förändrade mitt liv.
idag är det 5 månader sen jag satt på mosebacke i min "jockeskjorta" och bara njöt. grabbarna var hur goa som helst och det gjorde dagen (veckan, månaden osv) ruskigt bra!
jag la iallafall upp de första videosarna från det giget, men internet lagga sönder och så...  Så det tog helt enkelt slut där. det var meningen att jag skulle lägga upp det några dagar senare, men tiden går så fort och jag glömde bort. Så idag kom jag på att jag ville lyssna på en av de låtarna jag tycker mest om (kommer ihåg) och det är såklart Crash and burn. älskade låten redan från första spelningen, sen har den bara rullat på i hjärnan (med hjälp av mina videoklipp) Blev ruskigt glad och tyckte det var kul att J hade samma favoritlåt... Så just nu tog jag tag i det och bestämde mig för att lägga upp den (kanske fler om jag hinner) och bara njuta. absolut älskar en viss del i låten. när jag lyssnade första gången nu ikväll blev jag så jävla förvånad. hade nästan glömt bort klippet och den stunden. Jag fick rysningar över hela kroppen och ögonen fylldes... Jag förstår inte. vissa saker påverkar mig så jävla lätt. En bra röjstart får mig att skaka, när jag var på bounce och hela globen fylldes med bas så började jag rysa och försökte skaka bort det. Jag mår så himla bra av det.
När jag lägger upp C&B klippet här så ska jag skriva ut tiden också (om ni inte märker det själva som man borde göra) för det är så sjukt bra.
Funderar på att stänga av allt annat på datan så får youtube ladda upp ifred. hoppas på att det går snabbare då... för just nu står det 146 minuter kvar... Måste byta syssla...

Tack för Mosebacke den 13 december. J-bass made my day. så jävla bäst tacktack.
[bli superglad för en liten låda med några plektrum, vara skitcharmig och ge mysiga kramar. ge omedvetna blickar mot mig alla tre och att efteråt gå förbi stanna upp och fråga: "vad tyckte du? & *du får den här*]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0