Varför shoppar man direkt när man fått pengar?

Ja, vad är svaret? Att man vill ha saker och inte pengar... antagligen...
Köpte iaf ett par shorts, sminkborttagning, nagellack, leggings och ett par strumpbyxor!
Ska försöka byta leggingsen snart :) Så det blir nog bra minsann!

Inatt drömde jag något.. bra kan man väl säga!
Var på någon TV-inspelning under dagen, J var där med några personer... och han tittade på mig flera gånger men kände aldrig igen mig, jag åkte hem och sen kolla jag på TV.. sen såg jag det på TV och åkte tillbaka igen (?) Gick iaf runt där och J gjorde massa saker, som att bära stege osv.
När vi var vid toaletten iaf så såg man mig och gav mig en jättestor kram och sen presenterade mig, hade något smeknamn som jag inte kommer ihåg! störande...
Gick iaf till busshållplatsen med dom... väntade på bussen och en taxi kom förbi.. sen satt vi i typ 4 olika bilar, random! Satt iaf i J's bil.. han körde och jag satt i baksätet, åkte på småvägar genom skogar och dylikt.. snackade om lite allt möjligt.. Plötsligt var vi uppe i hans lägenhet.. jag sitter bla på golvet i hallen mot en ram med två bilder på honom (?) konstigt! och allt kändes jättekonstigt där.. Förstod inte vad drömmen "ville"
Jag vaknade iaf glad och det var nog för att han var liksom.. glad och bara glad glad glad mot mig i drömmen, och det kändes bara bra.

Igår var det matte-nationella, jobbigt! fick hjärnsläpp på några frågor.. Hoppas på godkänt iallafall!!
Kemi blir det på måndag.. ser inte fram emot det.. Men hade extra lektion idag så det känns lite bättre iaf! en den kommer jag nog ihåg.. ska kolla igenom anteckningar, öva lite på gamla nationella vi fått och läsa lite i boken!

Tack för idag och de senaste dagarna. Jag är trött och har bloggtorka just nu. Blir nog bättre om ca 2 veckor. Då är det LOV och jag kommer vara så himla glad. wiho. <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

jaa vad bra :D spännande att får höra, om det är bra nyheter ;) <3 nattis!

2010-05-26 @ 23:07:19
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0