all that I'm after is a life full of laughter

Dagarna rullar på, sjukt trött i skallen... jobbigt! men men, imorn är det svenska B nationella som gäller HELA dagen, sen stallet på kvällen och lite hoppning! hoppas verkligen på Jasmina :)
Grabbarnas singel skulle ju komma ut för försäljning igår (sa jonas) men inget än så länge... orkar inte fråga honom heller, så jag får ta det när det kommer.. känner att jag inte pallar med att stressa upp mig och kretsa mitt liv kring det.. det blir nog bäst så.. ska försöka att ta lite paus och inte bara fokusera på vad som händer... jag har väntat i lite mer än två år nu och jag har bara frågat,frågat och frågat... förstår att grabbarna jobbar på och saker kommer hända ändå, varesig jag frågar och därmed vet om dem innan eller får veta det samma stund som det sker.. det gör mig faktist ingen skillnad (just nu)
sen orkar jag inte, för om jag skulle fråga honom nu.. och det skulle bli jobbigt och drygt hade jag bara stört mig på det resten av kvällen och säkert imorn. nej jag behöver fokusera!



Oh, why did I ever doubt you?
You know I would die here without you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0