dags att sova nu...


snart ska jag börja plocka iordning här och lägga mig i sängen för att titta lite lite tv sen sova!
imorn ska jag upp tidigt för att åka ut och rida, men idag fick jag veta att jag inte fick Jasmina.. utan jag fick Basil.. plötsligt lockade det inte lika mycket att köpa den lekitonen, men man får väl göra det bästa av situationen.. Jag hoppas det går någorlunda bra ändå... Hoppas på Jasmina igen på onsdag då bara... Jag gillar verkligen den hästen! typ första jag tyckt om sen Fabbe liksom...
jag hoppas även grabbarna börjar spela något live, på tv eller liknande! det ska tydligen komma upp lite roliga saker... frågan är bara när. om det blir nyhetsmorgon, hoppas jag på att det blir en dag jag har sovmorgon/kan skippa lektion :D med andra ord, ingen superviktig lektion/prov.

håll tummarna med mig och bara NJUT av detta sålänge:
Treadstone – SOS - Single


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0