day by day. the faces are fading away

Liten rad ur Treadstone's låt electricity. diggar den!! :)
Datan fick vara igång och gå runt runt, men den spelade för länge så allt kom inte med på history.. så jag venne om reklamen har spelats, men men.. jag håller tummarna på att den fortsätter gå! vill höra!! :)
Försöker ju frenetiskt byta låt och få fram reklamen, men icke då! de vill inte samarbeta med mig :) jag får helt enkelt hoppas på att jag har turen med mig...

Juste, stallet! Jag är supernöööjd!! kommer dit och ser att jag fått Jasmina!! glad tjej! :) Fixade allt, men hästen gick lektion innan så plockade upp henne i ridhuset :) hade sporrar denna gång, det hjälpte verkligen!! Hon lyssnade mycket bättre för skänkeln och hon blev lyhörd! Även lite pigg, men inget som inte gick att åtgärda, så hon blev inte FÖR pigg. klar förbättring från förra gången då det gick bra men ändå inte jättebra. idag var jag verkligen SUPERNÖJD med henne. Superfin form och hon var jätteduktig!! I slutet, shitmama :) jag är skitstolt, jag fick till en jättebra form på henne och hon va avslappnad och duktig!! :) verkligen en häst jag vill fortsätta på!! Ser fram emot att hoppa på henne, och inte bara travhoppa som det var i fredags :)

Nu ska jag sova! Ska lyssna en liten stund till på grabbarnas låtar, sen stänga igen ögonen.
Imorn blir det förhoppningsvis squash med tjejerna :) haha! ska bli skitskoj! slänger iväg ett sms nu och kollar med dem.. De är ju ute och röjer lite ikväll :) kunde ju inte följa med för jag skulle till stallet, another time!

Jag har nämnt några gånger här att jag skulle vilja höra grabbarna akustiskt.. och vad kommer ut på spotify, om inte en akustisk version av SFU :) Hur glad blev jag på en skala från 1-10?! Helt rätt, 1000 :)
Jag är så glad och stolt över grabbarna! Ur min synvinkel verkar allt rulla på bra och bitarna börjar falla på plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0