det här är äkta lycka.


äkta jävla lycka.
för några minuter sen så, kom SOS ut på spotify, även två extra låtar.... Electricity och Six Feet Under, akustisk.
jag är så stolt, lycklig och helt, ja vad ska man säga?! det är för himla jävla bra.
det här kommer jag leva på hela dagen, hela veckan, hela månaden!! längtar tills jag har detta på mobilen.
har funderat ett par dagar nu, nån vecka eller två på att jag vill ha ett akustiskt gig med grabbarna. få höra detta. precis så som six feet under är. perfektion. världens bästa grabbar.
UTAN tvekan. måste faktist tacka erik till att han sökte till idol, vem vet annars hur det hade sett ut idag?!

Treadstone – SOS - Single

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0