finns så många olika sätt

jag ska gå och lägga mig snart... imorn behöver jag filma min vovvis lite till muntliga nationella talet och så skriva lite på're! sen ska jag rulla till stan (antagligen själv) och se på finaste Kim. har inte träffat på honom på över 1 år och 2 månader! tiden går så fort!

tittade runt lite på facebook.. kom in på d's fanpage. kollade bland inlägg och kommentarer från hans "fans"... är det inte meningen att man ska visa uppskattning till sin idol, förbild osv. ? det enda jag läste, var lite halvspydiga kommentarer med meningar och ord som inte visar särskilt mycket uppskattning.. okey, det kanske finns något bakom orden, som båda parterna vet om. men har jag fel? ska man inte visa uppskattningen genom ord som värmer och har en riktig mening bakom sig? det är väl inte så svårt att skriva något trevligt istället för ord som: bitch, tönt, mongo osv osv osv. sen finns det några som skriver vad dem känner och tackar honom för det han gör... jag bara känner att det verkar så långsökt... "om jag skriver något spydigt så kommer han säkert att svara på den"

jag själv skulle aldrig kunna klara av att göra det mot "mina" grabbar. jag försöker visa så mycket uppskattning jag kan gentemot dom och skulle aldrig i någon som helst situation skriva eller säga spydiga saker... det finns inte i min värld. jag finner inte ens ord till att visa min uppskattning, hur ska jag kunna visa "uppskattning med dåliga ord" då? har så många gånger velat tacka erik för allt detta. utan honom, ja jag vet inte hur det skulle vara. jag måste göra det...
dem tre grabbarna, återigen, jag finner inga ord. jag är så jävla glad över att dem är en del av mitt liv. jag blir lycklig inombords av att bara tänka på dom. att få se ansiktet som lyser upp och leendet som visas när dom ser mig & famnen öppnas.
jag ska fortsätta med detta, visa uppskattning.

:') tack

Kommentarer
Postat av: micks

me like!

2010-11-20 @ 00:23:38
URL: http://mickish.blogg.se/
Postat av: Ciiiccciii

BRAAAAAA!!!!

Får panik på alla som ska vara så spydiga i sina kommentarer. Är du irriterad så håll det inom dig isf, han behöver inte höra det!

2010-11-20 @ 20:15:50
URL: http://cecilianygren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0