FOKUSERA!!!

varför, varför kan jag inte koncentrera mig?! jag börjar... lite smått sen flyter det över till chill. jag har haft ca 3 timmar på mig att göra detta...! har gjort lite grann, fixat lite i texten osv. men inte övat, inte läst igenom högt för att se hur långt det är... och så måste ja filma vovvis.. men jag kom på en skitbra idé nu innan maten, så den delen löste sig! NU ska jag läsa igenom, läsa högt och hitta på likheter till sitt, ligg, stanna och kom. jisses... och snart börjar the fix live på nätet. måste kollas in. snygg kille ;) haha!

får se hur mkt jag hinner nu! börjar med att läsa högt och se hur långt det är så jag vet hur mkt jag ska lägga till/ta bort!!

jag måste ju ta tag i sakerna... jag behöver alla poäng jag kan få!
juste, fick G+ på konstruktionsprovet... och två fel på företagsekonomiläxförhöret! så det går ju lite bra :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0