Gryyyymt

såg lite på the fix för typ en timme sen. brabrabra!! :) måste ta mig till något ställe när de spelar live, har ju inte riktigt orkat ta mig tid till det.. men nu, jag måste! :)

nu har jag fixat klart mitt tal och jag är nöjd eller ja... så nöjd man kan bli... nöjd över själva talet. men att framföra det kommer att gå åt pipsvängen känner jag nog... nej, jag får inte tänka så! jag ska läsa det nu innan jag somnar, sen läsa mellan FE och matten, sen efter matten innan lektionen! har krånglat en stund med moviemaker osv... men tillslut fick jag ihop det, så jag hoppas att det vill funka imorn! :)

funderar även på julklappar till grabbarna samt birthday-gifts till J och N :) har en del funderingar.. men tänker inte skriva ut det här ifall N skulle ta och klicka sig in här igen... så det får bli en överraskning :) jag hoppas dock att det blir bra! en del research måste genomföras: ska be mamma om en sak, måste träffa J och så måste jag finurla ut lite bra grejer... hmm! detta kan bli kul!

nu ska jag skutta in i duschen och sen blir det sängen! faktiskt skönt att inte ha någon ridning idag, imorn blir nog första torsdagen på några veckor som jag inte har träningsverk ;) haha! Men funderar lite kring hur det blir efter sommarn.. OM jag skulle komma in i Kalmar.. så måste jag ju sluta på ridningen :/ jag får göra det bästa av denna termin då ifall det blir som jag hoppas!!! :) sen när jag kommer hem igen får jag väl börja, känns lite surt att "tappa" tre år, men det får jag väl offra!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag är ganska säker på att dom har stall och hästar i Kalmar också :) Så det går alltid att lösa!

2010-11-24 @ 23:05:43
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0