hjälp...

sitter och kollar runt lite... hittade (nog) lite info om antagningspoängen till linjen jag vill gå... verkar som att den va ganska hög ändå...
jag måste verkligen kämpa på nu! jag vill, måste, SKA komma in... herregud.. börjar bli lite skraj.. tänk om jag inte kommer in? jag måste hitta någon "reservlinje" något annat jag kan göra liksom.. kommer bli svårt!

har försökt filma idag, gick sådär ;) haha och även skriva på mitt tal... går ju inte så jättebra! men ska försöka lite till nu... sen ska jag skutta in i duschen och sen lägga mig... nu ska jag kämpa på i 25 minuter till, så jag stänger av facebook och liknande och koncentrera mig!


titta, söt gammal bild på mig och johanna :)
<33

Kommentarer
Postat av: hellisss

jaa vi ska träna :)

saknar dig!!!

måste ses någon dag å catcha up :)

2010-11-21 @ 23:40:41
Postat av: helllooosssiis

FETT SÖT BILD btw

2010-11-24 @ 08:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0