i'm done, done. gonna have some fun

så jävla uttråkaaaaaaad... ingeting roligt händer i mitt liv. jag får lön, hela den är "bortlovad" till saker jag köpt i förtid osv. en vecka till studiebidraget.. ska spara en del av det, och köpa julklappar.. för vilka pengar?! ja, jag får väl helt enkelt köpa billiga julklappar i år. tråkigt, men så får det bli.

jag borde börja fixa mig inför skolan snart, börjar kvart över tolv idag.. skönt! ska gå till bussen om ca 40 minuter, men jag orkar inte! aja, en lektion idag sen ska jag till forum, kanske hem eller direkt till mölnvik och jula för att sedan åka till stallet också. pjuh, det blir stallet imorn bitti också, men det är hoppning så det ser jag fram emot! hoppas på någon rolig hest!

ska väl börja klä på mig då...
juste, fick lite fotopapper av åsa igår, hela a4 så jag ska nog kirra lite ramar och sätta upp lite fina bilder.. jag har trots allt NÅGRA ställen kvar att sätta ramar på... haha! mycket bilder ska de vaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0