investering

drog med mig Laura efter skolan till Sickla för att inhandla en mus jag kikat på i ONOFF's tidning... men den lilla, var faktiskt helt okey.. men så jätteliten och lite halvokey lila.. så kollade vi i katalog för priset inte va rätt.. men så hitta jag en annan. SUPERFIN lila, ser inte ut som på bilden egentligen, men ändå. superfin! så den fick bli min för 148 kr :) väldigt nöjd!
den matchar min musmatta så himla bra...
"vad är detta?"
"en musmatta... ni ska skriva på den så jag kan tänka på er varje gång jag sitter vid datan"
"aaaahw, va gullig du är!!"




lyssnar på EMD's There's a place for us och kan bara föreställa mig J sjunga Dannys stämma... som han gjorde på kamerarepet inför något när Danny va i london... åh. gubbe, saknaaa! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0