jag är... nöjd!

som sagt, rubriken har rätt!
jag är supernöjd efter dagens lektion på Basil!
han blev pigg och lyhörd och jobbade på skitbra! :) typ första gången jag är nöjd efter jag haft honom!

nu gossar jag lite med min bebi och tittar på tv samt pysslar lite!
ska ta mig en riktig funderare på träningskort på friskis.. jag vill ju verkligen, kan säkert skrapa ihop pengarna till det... men när jag väl har kort, så finner jag ingen tid och ork till det.. så rinner det ut i sanden!

tänk att va lite mer fit' till studenten... jag vill verkligen det!


Kommentarer
Postat av: helle

träna tillsammans?(A)

promenad varje dag

du kan vara busig och låna mitt friskis kort ibland....

2010-11-15 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0