jag ska göra denna dagen vettig

igår, skrev jag att jag skulle ta en dusch och städa... icke sa nicke... duschen väntade tills klockan halv fem typ och städningen blev inte av... nu har jag plockat lite skräp och sånt :) ska tömma papperskorgen också för den är överfull och har vart det i två veckor nu...
jag börjar fundera lite...
är dem bra eller tycker jag att dem är bra bara för att det är dem?
jag börjar få lite... jag vet inte... tankar som snurrar runt i huvet... jag vill inte bry mig lika mycket, jag vill inte att allt ska kretsa kring de... hmm.
jag antar att jag har satt mig i den här sitsen så jag får väl leva med det. göra det bästa av det helt enkelt! har tänkt så många gånger att inte bry mig.. bara ett par dagar senare så är det tillbaka igen.

måste även ta tag i lite matteplugg idag...! behövligt, får se hur det går!

jadu, det går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0