ny favvishest :)

För några veckor sen när jag red istället för Åsa i hennes fredagsgrupp, var jag inställd på att få Fabbe... Så kommer jag dit och får Jasmina... En häst jag verkligen inte trodde jag skulle tycka om, en häst som jag ansett vara lång, stark, stor och lite klumpig... Men den gången gick det helt okej och jag ändrade uppfattning, den gången var hon till och med lite seg... Så fick jag henne i onsdagsgruppen och det gick suveränt! Även igår hade jag henne och det gick JÄTTEBRA verkligen... Min nya favvis? :)
Jag ska rida istället för Anna på lördag och hoppas på Jasmina... Får hålla tummarna!

Nu ska jag väl.. plugga lite antar jag.. så himla kul!!!!! (not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0