tack finiiiis


en av de finaste människorna.


kom precis fram till kungsan när Kim började spela, eller ca 10 sekunder innan :) sjukt duktig. har saknat att höra hans röst live.. men det var på tiden! ställde mig sedan på sidan och väntade i en timme på cicci, när hon kom så var det den gemensamma låten kvar :) sen ställde vi oss vid backstage och väntade.. ca 40 minuter senare går Kim omkring där och smiter sedan ut på andra sidan... jag springer runt och ikapp honom, ropar hans namn och att han ska vänta på mig ;) haha han blev skitglad och ba: men HEJ! va kul att se dig.. osvosv. snackade där en stund, han skrev på singeln (bilden), vi tog några bilder tillsammans och så. OJ vad jag hade saknat honom! så himla längesen! men nu hoppas vi på mer smågig :) gärna typ kroggig (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0