tiden har gått så fort!

jisses... kollade lite... 1293 dagar sen. det är sinnes!
jag är nööööjd...
david i klassen frågade idag:hur har du lyckats att "stalka" dom så länge egentligen?!?!
vaddå... 3½ år är väl inte så länge? blev mitt svar...
när jag ser det i dagar. hallåå.. snart 1300 om en vecka..
och på torsdag är det 185 veckor sen. jag kommer ihåg. torsdag eftermiddag, den 10 maj. åkte tidigare från skolan. gick fel i heron, sprang ut. åkte fel när vi skulle hem. men feting bra!
tänk om jag inte hade tyckt han va snygg?! :O

damn.


titta gullis!

och fina gubben den 15 september 2007. BRA födelsedag!


update: känt snubben i nästan 1/5 av mitt liv... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0