trött och ont i huvet...

men jag är glad ändå! gick super idag på hoppningen, jättejättenöjd!
fick sanzi och till slut hoppade vi en liten bana med långsida, diagonalen och sen långsida :)
lång eftergift var målet idag och det gick bra! fick ta av mig min säkerhetsväst för att jag blev för rak i ryggen, så efter det blev det bättre!
hoppade jättelågt, typ runt 60 men jag är nöjd ändå, han flöt på bra och spunkade inte alls mycket som han brukar göra! :)

men på onsdag blir det hoppning igen, lite högre den gången :) och jag hoppas jag får Jasmina, annars vill jag ha Sanzi eller någon ny som jag inte ridit (är typ bara dom jättenya) men ändå, det blir spännande!
nu ska jag knapra i mig alvedon och så ska jag ta en dusch! sen ska jag faktiskt plocka upp från golvet, att jag aldrig kan hålla rent... haha

Juste, Åsa filmade lite också :) så kanske lägger upp en film sen om det inte ser allt för dåligt ut... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0