watching the world in your eyes

hemma igen, var och käkade. kyckling såklart :) mummaaaa

nu ska jag titta på parlamentet och sen sovasova!
imorn ska jag in till stan och pluggfika med Amanda och Kit :) blir trevligt det! fast denna gång ska vi hitta ett café innan vi går runt hela söder för att sluta nära startpunkten... haha!
hann läsa lite företagsekonomi på därmedpasta men inte så mkt.. så jag får väl kanske läsa lite innan jag somnar... ska plugga samhälle imorn tänkte jag, och så tar jag nog med matteböckerna så jag kan räkna i skolan medans jag väntar eller i stan... det blir suveränt :)

hörs senare..

vill verkligen snacka... men står emot och undviker att skriva hej. om jag gör det kommer jag säkert bli superbesviken, så jag sparar det till en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0