wiho!

äntligen spelades grabbarnas reklam på spotify! :) wiho, blev skitförvånad när SOS började mitt i och sen börjar jonas snacka :P haha! gullisar!

men men, inte mycket plugg blev gjort ikväll... (i stort sett, ingenting...) men men, jag har formlerna sen är det väl bara.. att sätta in rätt pryl? så hoppas jag att det ska gå vägen! Får se om jag orkar/hinner göra något imorn bitti.. Börjar ju kvart över tolv.. Funderar på ifall jag ska till forum, hämta ut mitt studiebidrag och kolla stadium.. såg en asball jacka på nätet och ska se hur den ser ut i verkligheten :)

nu blir det sängen, men som jonas sa: Lyssna på våran nya singel SOS här på spooottifaaajj :) GULLE.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0