yes or no?

jag tänker på det ganska mycket. det passar in överallt, hela tiden.
innan den 23 augusti 2008, var jag helt emot det. jag ville absolut inte alls. hörde den raden.. det fastnade i mitt huvud, nästan 4 månader senare hörde jag det igen. i knew it. jag var fast. det satte sig som inpräntat i hjärtat, i hjärnan. inom mig. så jävla mycket funderingar och i början sa jag "visst, på miami ink ska jag göra det... aldrig annars" jag börjar ändra mig lite, jag tror det är något jag skulle kunna tänka mig att göra, även om det inte är miami ink... jag tror jag skulle trivas med det... jag ska ha den här tanken med mig något år eller två till. se vad som händer och hur allting "blir"

vad tror ni? skulle jag ångra mig, eller skulle det vara något som kan vara representabelt oavsett källan de kommer ifrån?...


Kommentarer
Postat av: maria

vad står det? fin blogg:)

2010-11-05 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0