you're welcome out.

Day 18- Plans/dreams/goals you have

lite saker jag vill uppnå:
klara av gymnasiet med hyfsade betyg och försöka kämpa bättre!
komma in på en bra linje i höst/vår/nästa höst och göra något jag tycker är roligt... har hittat en linje jag verkligen skulle vilja gå! jag ska spåna vidare med det så får vi se... ska se vad SACO mässan har att ge imorn..
jag vill bara att... allt ska fungera, utan krångel... mina mål finns inom mig, finns så många saker jag vill uppnå.. men svårt att skriva ut dem så alla får veta... men men..

snart ska jag lägga mig! SACOmässan imorn som sagt och lite chill...
OCH KIM SPELAR I KUNGSTRÄDGÅRDEN PÅ LÖRDAG! hur glad är jag?!?! har inte träffat honom sen 12 september förra året! för sjukt jävla länge sen. jag saknar honom... åh. jag är så glad så glad!



gullis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0