dagen går fort...

Sov till elva idag, chillade till kanske runt halv ett med att titta på filmer... trodde jag hade sett den ena.. hette samma sak (tror jag), samma skådespelare och samma tema liksom. det var verkligen samma film! eller, inte samma... men jag trodde ju det! Kanske det var en uppföljare eller en annan version, eller något.. jag är så jävla förvirrad :p haha!
Iallafall, packa lite som sagt, tittat lite till på tv, lagat gröt till lunch (yuumm)

Nu ska jag försöka göra lite projektarbete och kanske lite svenska... Ska ta med mig böcker ikväll när jag ska vara hundvakt och försöka få något gjort! Behövs ju verkligen :)
Juste, alla handtag (nästan) är borttagna för det ska målas under veckan... haha! och jag råkade stänga in mig på mitt rum... tryckte igen dörren, skulle gå ut och hämta något och insåg att... jag kom ju inte ut.. Bra jobbat!

Nu jobba vidare... älskar plugg. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0