haha skillnad...

Sån skillnad på packning...
Nu är det bortavecka här... Första gången jag packar för att vara borta en vecka utan att resa bort eller liknande...
Brorsan gick nyss för att åka hem till sin pappa... Visserligen har han en del saker där eftersom han bor där... Men han hade med sig en bag.. som knappt var full..
Så tittar man på min packning... Har en proppfull bag med kläder, en datorväska, en väska med kamera, halsduk och liknande, nån liten väska med ridkläder, en väskpåse med skolsaker... Jisses... Sen ska jag ha med mig smink, men det får nog plats i väskan med kameran :) haha! Och så måste jag ha skolväska, platttången, smycken, en jacka eller två, två-tre par skor... Haha!! Jisses... Jag lovar att jag kommer använda hälften av allt jag tar med mig.. men så får det bli ändå!

Ikväll ska jag vara hundvakt, och imorn bitti blir det jobb! Sen efter jobbet, tillbaka hem till hunden och vara där till kvällen sen åka hem till mamma...
Fullt upp.. Får se hur veckan blir! Tur att jag har bärbar data som jag kan ta med mig :D haha annars hade jag döööött...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0