in the heat of the night. we are having a fiesta.

gamla goda aqua! ska lyssna in mig lite på youtube, det är sjukt att man kommer ihåg alla låtar man hörde för typ 10 år sedan! och man förstod typ inte ens engelska då..

idag sov jag till kvart i ett, SKÖNT! vaknade några gånger på morgonen men somnade om och vaknade senare.. i veckan har jag gått upp senast 7 varje dag.. förutom tisdagen, då fick jag faktist sovmorgon till typ 9 men att vara uppe sent varje kväll, en inlämning, två prov och ett läxförhör tar på krafterna!
måste skriva på min svenskauppgift idag.. ska även städa i mitt rum, BEHÖVS! hahaha och så ska jag bli skjutsad till typ LIDL eller nåt ställe med alla burkar och panta dom och sedan åka buss/gå hem! :) behöver alla pengar jag kan få just nu... Kunde jobbat vuxen idag.. och tjänat nästan 700 spänn.. men kände att jag inte var redo. det var ju vuxenpasset, som jag aldrig jobbat förut... och så ville jag verkligen sova.. känns lite segt att åka hemifrån senast halv sju och sen komma hem runt halv 4-4 tiden... inte så lockande när jag verkligen behöver sova!
men men, har jobb nästa söndag, och ska även vara hundvakt den helgen så det blir lite pengar in där! måste även gå förbi grannen med barnen och vara där lite under veckan och börja lite smått.. :)

nu blir det att panta burkar!
later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0