så trött

NÅGON SOM
Någon som förstår dig: inte många...
Någon som du saknar:
finns några st. vill inte nämna namn..
Något du längtar efter: allt som lovas... typ årsskiftet mest av allt.
Någon du hatar: återigen, nämner inga namn...

VEM
Vem kramade du senast:
Typ Jennifer :)
Vem pussade du senast: på voffisen...
Vem ringde dej senast: Ted
Vem ringde du senast:
min bank
Vem var hemma hos dej senast: hmm... Jossan
Vem var du hemma hos senast:
 Fridaaa

HAR DU
Har du några kärleksproblem:
 inte direkt...
Har du ätit något idag: OM jag har.. men sjukt hungrig nu..
Har du pratat med någon idag: jepps :)
Har du gråtit idag: fick lite tårar i ögonen nu när jag tänker på minnen...
Har du skrattat idag: Jajamään :)

JAG
Är singel:
japps!
Är rädd för att bli övergiven: tanken finns nog inom mig
Sjunger i duschen: nepp!
Är en morgon person:
När jag väl är uppe blir jag piggare
Skulle kunna ha pyjamas på dej i skolan: För pengar, ja
Är kär i kärleken: njaeeaajjaaaaa.... HMM
Skrattar åt mina egna skämt
: Älskar att skratta innan man förklarat poängen...
Vill ha barn: Ja
Skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis:
Jaaaa

HAR DU
glasögon/linser:
behövde/behöver glasögonen men jag tycker jag ser prima utan ändå :)
Piercingar: nej (hål i öronen?)
Syskon:
Totalt 5 st. Om de är hel-,halv- eller plast syskon bryr jag mig inte om :)
Färgat håret:
HAHA såklart!
Sagt att du älskar någon:
Japp
Varit kär:
Hmm..
Dumpat någon:
nepp
Gjort något olagligt: jaaaaaaaaa.........
Somnat i skolan:
hahahahaha! Nej :)
Brutit ett ben: Aldrig brutit något
Sett en stjärna falla och önskat dej nåt: Ja faktiskt!
Ljugit om vart jag varit för mina föräldrar:
Ja!
En hemlighet som många inte vet:
men duuh?
Sovit en hel dag: njaee, nästan.. Har dock vilat en hel dag.
Somnat gråtande: Troligtvis

BRUKAR DU
Titta dej själv i spegeln:
 såklart
Ha ångest: ibland, men viljan att inte göra det ändå tar över...
Drömma mardrömmar:
inte så ofta, drömmer mest om grabbarna =)
Klä dig svart:
inte så jätteofta!
Hata folk: brukar hata? antingen gör man det eller så gör man det inte.
Lita på folk:
Finns några få...

SISTA PERSONEN SOM
Sov i din säng: Hunden just nu, han snarkar som en hel armé....
Som fick dej att gråta: paniken jag hade i lördags. får tårar i ögonen av att bara tänka på det!
Du delade en dricka med: Frida eller Cicci
Skrek på dig: hmm... det är väl alla småbråk man har i skolan med folk :)
Du fick sms utav: Lisa Nordh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0